onsdag 7 december 2011

Mitt julträd

Jag såg i en butik ett alldeles väldigt fint bordsträd som det hängde julprydnader i och blev riktigt förtjust. Prislappen var dock väldigt saftig för ett julpynt men motiverades dock helt rätt med att det var hantverk.
Jag synade noga in trädet och gick till pysselbutiken för att köpa ståltråd och band, för jag bestämde att pröva göra något liknande, och här ser ni resultatet.



Jag är riktigt nöjd själv och har fått höra många fina kommentarer om trädet. Det var rätt så snabbt och enkelt att göra, så jag har planer på att hinna laga ett till (eller fler som present ifall tiden räcker till...) före jul.
                                                      Mysig kväll: Jonna

1 kommentar:

  1. Super Fint! Ja tack gärna till julklapp ;)
    Anade att ni hade stora planer för nyår... Stor KRAm till er alla :)

    SvaraRadera