lördag 7 april 2012

Glad påsk

Idag har vi haft besök av påskharen! Barnena var så väldigt nöjda att få sina påskägg och även om bara en av dem äter choklad så är det något väldigt speciellt med påskägg. Vår äldsta kille vaknade väldigt tidigt på morgonen för att säkert inte missa påskharen, sötnos!




Klart att kaninerna har en liten tofs där bak...


Vi har haft middagsgäster och fått njuta av trevligt sällskap hela dagen. Jag bjöd gästerna på mina påskmacarons som jag fyllde med lemon curd. Idén till de söta påskmacaronsen fick jag någonstans på nätet, tyvärr kommer jag inte ihåg var det var. Men roliga och söta var de små kaninerna som alla såg lite olika ut, små personligheter varendaste en.

Ha en skön fortsättning på påsken!


1 kommentar:

  1. Vilka underbara söta :) Ni tycks ha haft en super påsk! Vi har haft mamma och pappa på besök och myst massor. Stor kram till er alla

    SvaraRadera